Cum i-am trimis flori mamei mele in Italia

Atunci cand parintii nu sunt aproape de tine, ai face orice ca sa ii bucuri si sa le multumesti pentru sacrificiile pe care le fac pentru tine.

Parintii mei sunt plecati in Italia de aproape 10 ani. Motivul pentru care eu nu am plecat a fost scoala. Am fost crescuta de bunici si de o matusa, insa asta nu inseamna ca nu am simtit lipsa parintilor constant. Doar cei care se afla in aceeasi situatie cu mine, pot intelege ce inseamna asta.

Ziua mamei mele a fost pe 15 Aprilie. Din pacate, anul acesta nu a putut sa vina de Paste acasa sa sarbatorim impreuna, pentru ca nu a avut decat 2 zile libere de Pastele catolic, motiv pentru care m-am gandit cum as putea sa ii fac o surpriza.

Mi s-a parut destul de urat sa ii trimit un pachet pe autocar, asa ca am cautat sa vad daca gasesc o florarie online care sa imi livreze un buchet de flori in Italia, la Roma.

Am vazut ca cei de la Floria fac livrari de flori internationale, inclusiv in Italia, asa ca am decis sa comand de la ei un buchet. Am ales un buchet alcatuit din trandafiri roz si minirosa galbeni.

fleurop-delicate-29597

Nu cred ca aspectul buchetului a fost atat de important pentru ca incantarea mamei oricum a fost uriasa. Nu se astepta sa primeasca flori de la mine, cu atat mai putin direct la usa casei.

M-am bucurat ca am putut sa ii fac aceasta surpriza… cred ca merita mai mult de atat, insa ma bucur ca macar am reusit sa o fac fericita de ziua ei. 🙂

Lasă un răspuns

