Buchete de flori de primavara

Primavara este anotimpul meu preferat. Modul in care natura renaste la viata si totul devine din nou verde imi da o stare de bine mereu. Nu ma intelegeti gresit, cred ca fiecare anotimp are partile lui frumoase, insa primavara imi place mie in mod special. Poate datorita culorilor, florilor sau poate pentru ca noi femeile suntem rasfatate mai mult decat de obicei, in luna Martie, toate astea imi dau o stare de bine.

In plus, apar zambilele care mie imi plac foarte mult, datorita culorilor si mirosului lor. In fiecare an, cumpar de la supermarket cate un ghiveci cu bulbi de zambile pe care ii ingrijesc si abia astept sa infloreasca. Sigur ca si anul asta o sa fac la fel 😉

Mai sunt si narcisele, care pe langa parfumul lor, ma incanta cu culoarea lor.

Cred ca toata lumea iubeste florile de primavara. Orice femeie este incantata de florile de primavara, chiar si daca primeste un buchet simplu de ghiocei. Toate florile pe care le primim primavara ne fac sa ne simtim apreciate si iubite.

Mai este putin pana in luna Martie, asa ca am aruncat un ochi prin florariile online sa vad ce buchete de flori de primavara frumoase gasesc. Iata cateva care mi-au atras atentia:

Buchet de primavara cu lalele roz si frezii mov

Buchet de flori primavara

Buchet de primavara cu lalele albe si mov

Buchet de flori primavara

Buchet de primavara cu frezii multicolore

Buchet de flori primavara frezii

Buchet de primavara cu lalele galbene si irisi albastrii

Buchet de flori primavara lalele irisi

Buchet de mireasa cu lalele roz, trandafiri roz si zambile

buchet de flori primavara zambile lalele trandafiri

Buchet de primavara cu lalele galbene si zambile

buchet de flori primavara zambile narcise

Buchet de narcise

Buchet de primavara narcise

Buchet de irisi

buchet de irisi

Lasă un răspuns

