Ce flori sa oferim iarna?

Ca orice alta femeie, ador sa primesc flori. Ma fac sa ma simt apreciata, imi induc o stare de bine si imi aduc de fiecare data zambetul pe buze.

Obisnuiam sa ma bucur de fiecare data cand primeam un buchet de trandafiri de la prietenul meu, mai ales in zilele friguroase din iarna, cand natura de afara este „adormita”. Insa fericirea mea disparea dupa cateva ore cand trandafirii mei incepeau sa se ofileasca. Probabil ca vi s-a intamplat si voua…

Comerciantii de flori de la contul blocului obisnuiesc sa tina florile in frig. Iar la temperaturile care sunt afara este normal ca atunci cand bagam florile in casa sa se ofileasca.

Un motiv in plus sa avem grija de unde cumparam flori. Este foarte important unde sunt depozitate si in ce conditii sunt transportate.

Si pentru ca totusi imi plac florile si probabil ca si voua, am decis sa caut sa vad ce flori rezista mai bine iarna.

Garoafa 

buchet garoafe

Asa cum am scris in articolul anterior garoafa este considerata a fi floarea lunii ianuarie. Este o floare care rezista foarte bine la temperaturile scazute, motiv pentru care va recomand sa o luati in considerare, daca aveti de oferit flori.

Crizantema

buchet crizanteme

Crizantema este o planta care poate rezista la inghet, cel putin asa sustin cei de la plant-care.com. Cele mai multe soiuri de crizanteme pot rezista bine la frig, insa cele cu flori albe supravietuiesc mai putin.

Gerbera

buchet gerbera

Gerbera este o floare care aduce mereu un plus de culoare in casa. Este o floare care rezista destul de bine la inghet, de aceea v-o recomand sa o oferiti cu incredere in aceasta perioada.

Sigur mai sunt si alte flori pe le puteti darui, inclusiv trandafiri, orhidee, crini s.a.m.d. Dar sa aveti grija de unde le cumparati. Va recomand sa evitati florariile de la coltul blocului, care dupa cum stiti, nu au locuri de depozitare adecvate.

Si nu in ultimul rand, daruiti flori cu dragoste!

Lasă un răspuns

